
Taloushallinnon osaaja, Adecco
Oulu, Pohjois-Pohjanmaa
Työpaikan kuvaus
Asiakkaamme on oululainen teknologiateollisuudessa toimiva sopimusvalmistaja, jolla on pitkä historia ja talous kunnossa.
Haemme nyt heille osa-aikaista
TALOUSHALLINNON OSAAJAA
Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työtä on tarjolla noin 15-20 h viikossa ja työt voi suorittaa itselleen sopivana ajankohtana, vaikka iltaisin tai viikonloppuisin. Arkityö onnistuu tietenkin myös. Tässä on tarjolla mahtava mahdollisuus henkilölle, joka on etsinyt osa-aika työtä, vaikka opiskelujen ohelle tai vanhempainvapaalle, miksei myös eläkeläiselle tai toisen työn oheen. Työn tekeminen onnistuu pääsääntöisesti etänä. Toivomme toki, että henkilö pystyisi välillä käymään toimistollakin.
Tehtävässä vastaat yrityksen taloushallinnosta. Työtehtäviin kuuluu reskontrien hoito, palkanlaskenta, tiliöinnit, kirjausten tekeminen kirjanpitoon sekä vaadittavat viranomaisilmoitukset. Odotamme hakijalta aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä sekä mahdollisuutta työskennellä osa-aikaisesti. Oma-aloitteisuus on niin ikään tärkeä ominaisuus.
Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi Adeccon nettisivujen kautta mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 19.01.2021. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Helen Vesik 040 167 8094.
Lisätietoja tehtävästä antaa: Helen Vesik, helen.vesik@adecco.fi
Haemme nyt heille osa-aikaista
TALOUSHALLINNON OSAAJAA
Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työtä on tarjolla noin 15-20 h viikossa ja työt voi suorittaa itselleen sopivana ajankohtana, vaikka iltaisin tai viikonloppuisin. Arkityö onnistuu tietenkin myös. Tässä on tarjolla mahtava mahdollisuus henkilölle, joka on etsinyt osa-aika työtä, vaikka opiskelujen ohelle tai vanhempainvapaalle, miksei myös eläkeläiselle tai toisen työn oheen. Työn tekeminen onnistuu pääsääntöisesti etänä. Toivomme toki, että henkilö pystyisi välillä käymään toimistollakin.
Tehtävässä vastaat yrityksen taloushallinnosta. Työtehtäviin kuuluu reskontrien hoito, palkanlaskenta, tiliöinnit, kirjausten tekeminen kirjanpitoon sekä vaadittavat viranomaisilmoitukset. Odotamme hakijalta aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä sekä mahdollisuutta työskennellä osa-aikaisesti. Oma-aloitteisuus on niin ikään tärkeä ominaisuus.
Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi Adeccon nettisivujen kautta mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 19.01.2021. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Helen Vesik 040 167 8094.
Lisätietoja tehtävästä antaa: Helen Vesik, helen.vesik@adecco.fi