
Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Helsinki, DNA Oyj
Helsinki, Uusimaa
Työpaikan kuvaus

Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Helsinki, Helsinki
Sinustako uusi myynnillinen asiakaspalvelun ammattilainen DNA:lle? Nautitko haasteista ja ongelmanratkaisusta? Ovatko asiakaspalvelu ja myynti lähellä sydäntäsi? Pidätkö siitä, että sinulla on monta rautaa yhtä aikaa tulessa? Mahtavaa, sillä juuri tätä kaikkea tarjoaa työ DNA:n asiakaspalvelussa!
Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa sitten on?
Katso työntekijöidemme ajatuksia DNA:sta työpaikkana: https://youtu.be/IU0wngXrST4
Urakehitys, etätyöt ja joustot: https://www.youtube.com/watch?v=IvyipqbnEA0
DNA:n kannustavassa ja avoimessa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä. Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia sekä osaamista ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work -tutkimuksen suurten työpaikkojen sarjassa. Lue lisää tästä.
Emme odota sinun olevan valmis operaattorialan moniosaaja, tärkeintä on halu oppia ja kehittyä sellaiseksi. Matkalla alan ammattilaiseksi sinua tukevat niin kouluttajat, valmentajat, työkaverit kuin oma esimiehesikin. Paineensietokykysi joutuu kuitenkin koetukselle, sillä työ on itsenäistä ja tavoitteellista. Pääset kehittämään niin ongelmanratkaisutaitojasi, paineensietokykyäsi kuin asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi. Työssä viihtyvyyttä ja jaksamista tukevat kannustava palkkamalli, etätyömahdollisuus sekä terve kilpailuhenkinen ilmapiiri.
Itse työssä vastaat DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelusta niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Työssäsi pyrit helpottamaan asiakkaiden arkea ratkaisemalla heidän pulmiaan liittyen esimerkiksi laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Vaikka työ on asiakaspalvelutyötä, on myynti suuressa osassa palveluneuvojan arkea. Asiakaspalvelun ohessa kartoitat asiakkaan tarpeet kokonaisuutena ja löydät jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet.
Töitä tehdään pääasiassa arkisin klo 7.45 - 18.30 välillä, mutta varauduthan myös 21.15 kestäviin vuoroihin. Lauantaivuorot sijoittuvat klo 8.45 - 16.45 väliselle ajalle.
Haethan pikaisesti tehtävään, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla. Haemme uusi työntekijöitä helmi-maaliskuun koulutuksiin. Rekrytoinnista vastaa Sofia Nisumäki, hänet tavoitat arkisin toimistoaikoina numerosta 046 922 5720.
Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!
Hae paikkaa viimeistään 02.02.2021 mennessä klikkaamalla tästä.
Lisätietoja tehtävästä: 046 922 5720

DNA Oyj
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n matkaviestinverkon asiakkaat käyttävät eniten mobiilidataa maailmassa liittymää kohden. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Rekrytointia hoitaa Barona
Barona Asiakaspalveluratkaisut tarjoaa sinulle työmahdollisuuksia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Asiakkaillemme etsittävien asiakaspalvelijoiden lisäksi palvelukeskuksemme työllistävät 500 asiakaspalvelun ammattilaista Fuengirolassa, Katowicessä, Kuusamossa, Joensuussa ja Oulussa. Uskomme moderniin asiakaspalveluun, jossa asiakaspalvelijalla on tärkeä rooli positiivisten muistijälkien ja hyvän asiakaskokemuksen luojana. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä - tervetuloa joukkoomme!
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.