
Markkinointipäällikkö, HKScan
Vantaa, Uusimaa
Työpaikan kuvaus
Maistuvampaa elämää – tänään ja huomenna
HKScan on johtava Itämeren alueella toimiva ruokatalo. Yli sadan vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Strateginen tavoitteemme on kasvaa kannattavasti monipuoliseksi ruokataloksi ja olla entistä vahvemmin läsnä kuluttajien moninaisissa ruokahetkissä. Meille HKScanissa vastuullisuuteen kuuluu ruoantuotannon kehittäminen koko arvoketjussa tiloilta kuluttajille.
Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Lähes 7 000 ammattilaistamme varmistavat maistuvamman elämän – tänään ja huomenna. Olemme pörssilistattu yhtiö ja vuonna 2020 liikevaihtomme oli liki 1,8 miljardia euroa.
Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian ja naudanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat.
Suomessa kuluttajat tunnistavat meidät parhaiten ikonisista tuotemerkeistämme, joita ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Kivikylän® ja Tamminen®.
Kariniemen on tällä hetkellä ylivoimaisesti tunnetuin ja suosituin siipikarjabrändi Suomessa ja siipikarjaliiketoiminta on yksi nopeimmin kasvavista liiketoiminta-alueista HKScanilla.
Etsimme nyt maineikkaalle Kariniemen brändille
MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ
Markkinointipäällikkönä vastaat Kariniemen brändin strategian toteuttamisesta sekä VK- että Food Service -kanavissa Suomessa. Monipuolisiin tehtäviisi kuuluvat mm. vuosi- ja myyntijaksojen sekä mediastrategian suunnittelu ja toteutus, visuaalisen ilmeen ohjaus ja kehitys, kuluttaja- ja markkinaseuranta sekä vuosibudjetointi ja kustannusseuranta. Osallistut aktiivisesti myös tuotteiston hallintaan ja tuotekehitykseen sekä vastaat digipalveluiden kehittämisestä. Toimit markkinointikoordinaattorin, markkinointiassistentin ja ruokasisällöntuottajan esimiehenä. Sijoituspaikkasi on Vantaalla, ja raportoit tehtävässäsi Suomen markkinointijohtajalle, jota avustat brändistrategian luomisessa ja päivityksessä.
Odotamme sinulta yliopistotason kaupallista koulutusta (esim. KTM/ETM) ja usean vuoden kokemusta vastuullisista kuluttajamarkkinoinnin tehtävistä, mieluiten FMCG-sektorilta. Sinulla on laajaa kokemusta tämän päivän kanava- ja mediaratkaisuista sekä vahvaa osaamista digimarkkinoinnista. Sinulla on myös aito kiinnostus ruoanlaittoa ja ruokaan liittyviä kuluttajatrendejä kohtaan. Tehtävä edellyttää erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista viestintätaitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa.
Olet persoonaltasi itseohjautuva ja kunnianhimoinen. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutus-, yhteistyö- ja esiintymistaidot. Kykenet itsenäiseen toimintaan välillä kovankin paineen alla. Sinulla on hyvät projektinjohtamistaidot sekä kykyä priorisoida tehtäviä jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä.
Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisia ja haastavia tehtäviä innostavassa ympäristössä Kariniemen huippubrändin parissa. Pääset toteuttamaan kunnianhimoisia kasvutavoitteitamme yhdessä muun organisaatiomme kanssa. Arvostamme osaamista ja tuoreita näkemyksiä, joita sinä voit tuoda mukanasi meille. HKScanilla työskennellessäsi sinut haastetaan ja sinä voit haastaa meidät.
Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaavat rekrytointikumppaninamme toimivan Arespartnersin seniorikonsultit Erkki Levä, puh. 040 181 9695 (varmimmin tiistaina 6.4 sekä perjantaina 9.4 klo 9-11) sekä Jarmo Virtanen, puh. 040 560 9585 (varmimmin 15.4. klo 13-15). Luottamukselliset soittopyynnöt välittää Arespartnersilta Tia Nissinen puh. 044 236 1600. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen osoitteessa https://aresnets.arespartners.fi/ 19.4.2021 mennessä.